سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از آنچه به کارت می آید بپرس و آنچه را به کارت نمی آید واگذار . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 اسفند 3 , ساعت 1:35 صبح

من در این وبلاگ قصد دارم بهترن و مطمئن ترین سایتهای ptc ( پرداخت به ازای  کلیک ) رو برای شما که قصد درآمد از اینترنت بدون سرمایه اولیه را دارید قرار بدهم.

اگر شما روزانه از اینترنت برای بازی کردن.چت کردن.گشت زنی در سایتها و دیدن مطالب و تصاویر آنها استفاده می کنید می توانید در کنار آن با صرف 15 دقیقه در روز از اینترنت هم پول در بیاورید یعنی حداکثر استفاده را از اینترنت بکنید.

این یک راه ساده و بدون ریسک و سرمایه و با حداقل زمان است که می توان از اینترنت پول درآورد و پول خود را به صورت واقعی از اینترنت بگیریم.

اینا سایتهایی هستند که ما باهاشون کار میکنیم . همه اونها تایید شده و قابل اعتمادن.چون خود من دارم با همشون کار میکنم و از همشون درامد داشتم و دارم.

PTC چیست؟

PTC مخفف عبارت PAY TO CLICK می باشد و به معنی پرداخت با هر کلیک است...

سایت های PTC چگونه اند؟

سایت های PTC ،سایت های تبلیغاتی هستند که کارشان ارائه تبلیغات به کابران خود می باشد، در واقع این گونه سایت ها به صورت یک میانجی عمل کرده و بین صاحبان تبلیغات و کاربران خود ارتباط بر قرار میکند و با این کار مقداری از پول به دست آورده را با کاربران خود تقسیم می کند. در این سیستم شما در ازای هر کلیک بر روی تبلیغات پول دریافت خواهید کرد.

تو سایتهای پی تی سی شرکتها به این سایت مثلا 1 میلیون میدند که برای 5000 هزار بیننده پخش

کنند.
از این 1 میلیونی که گفتم شاید 800 هزار به جیب من و تو بره و از 200 هزار هم یه بخشی برای هزینه های ثابت و متغیر سایت خرج میشه و ما بقی تو جیب رئیس سایت میره.


نحوه کار خودمون :

دیدن تبلیغات اگر با برنامه و سرمایه گذاری کار کنی و هر روز تبلیغ ببین فکر کنم بعد از 3 یا 4 ماه به نتیجه میرسی و به یه درآمد ثابت و ماهیانه دست پیدا میکنی _ این درامد فقط با 15 دقیقه وقت گذاشتن برای دیدن تبلیغات ( و شاید فقط با عضو شدن در برخی سایتها ) به دست میادو میتونی در کنار مشاغل اصلی باشه.

سایت های ایرانی تمام پول شما را به حساب بانک شما در ایران واریز می کنند در مورد سایت های خارجی نیز تمام سایت های معرفی شده از سوی ما  پول های شما به حساب لیبرتی ریزرو (libertyreserve) شما پرداخت می کنند همان گونه که می دانید تنها بانک اینترنتی مورد تایید و بدون فیلتر در ایران این حساب هستش . این حساب یکی از مطمئن ترین حساب های اینترنتی در سراسر دنیاست اگر  این حساب را ندارید قبل از هر کاری ابتدا یک ایمیل جدید برای خودتان ایجاد کنید جی میل(Gmail) باشد بهتر است. در مرحله دوم  یک حساب لیبرتی ریزرو برای خود باز کنید .آموزش افتتاح حساب لیبرتی ریزرو libertyreserve را در همین سایت می توانید ببینید. پول های این حساب  را براحتی می توانید در اینترنت خرج کنید یا پول ایرانی از سایت های  طرف قراداد بگیرید یا اگر نتوانستید من میتوانم دلار لیبرتی را به تومان به حسابتان بریزم.
 

اگر هر مشکل یا سوالی پیش آمد از طریق نظرات یا جی میل من (hfhfhf2@gmail.com) مطرح کنید حتما در اسرع وقت جواب خواهم داد.

 

**************************************************************

در اینجا معتبرترین سایت های پی تی سی  را به شما معرفی می کنم .

نحوه ی ثبت نام در همه ی این سایت ها تقریبا مشابه است.

لینک های زیر را برایتان می گذارم روی آنها کلیک کنید و وقتی وارد این سایت ها شدید در قسمت ثبت نام(register , sign up یا join)  کلیک کرده و فرمی را که در اختیارتان می گذارد پر کنید .

معمولاً یک نام کاربری ، کلمه عبور ، نام و نام فامیل ، شماره تلفن ، آدرس ، نوع حساب و شماره حساب شما از شما خواسته می شود . برای کار با این سایت ها بهتر است این فرم ها را صادقانه و با هویت اصلی خود پر نمایید . پس از این که فرم را کامل کردید دکمه ارسال را می زنید ، منتظر بمانید تا  آنها به آدرس ایمیل شما که در فرم ثبت نامتان داده اید یک ایمیل می دهند که در آن کلمه کاربری و کلمه عبورتان  را تأیید کرده و ورود شما را بعنوان عضو آن سایت خوش آمد می گویند ؛ با این ایمیل پنل کاربری شما فعال می شود و شما پس از ورود دوباره به آن سایت ها این بار در بخش ورود اعضاء کلمه عبور و نام کاربردیتان را وارد کرده و می توانید کار خود را شروع کرده و درآمد کسب کنید .

 درضمن این سایت ها پس از عضویت شما در آنها یک کد مخصوص عضوگیری مختص خودتان به شما می دهند که شما می توانید این کد ها را در سایت یا وبلاگتان بگذارید و به ازاء هر عضو جدید که از طریق شما در آن سایت ها ثبت نام می کنند به شما پورسانت خوبی می دهند .

توجه داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخوایید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست اورده اید از بین می رود .

کسانی که از طریق این وبلاگ و لینکهای من عضو  شوند و فعالیت کنند اسم Username و شماره حسابشان را میل کنند تا جایزه بگیرند. 

خوب برای شروع کار  روی هر کدام از لینک های زیر کلیک کرده و درآنها ثبت نام کنید :

**************************************************************



لیست کل یادداشت های این وبلاگ